Re: Ktora Toshiba?

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 13:52:14 MET DST

Dnia 7/2/2007 1:37 PM, Użytkownik Forest napisał:

> Ja tak z innej beczki :)
>
> mógłbyś sprecyzować co to za duperele bo już słyszę o tym 5 raz i chętnie
> bym się pozbył tzw dupereli, ale jedynie co u mnie widze to config free
> Możesz dodać co jeszcze tzw duperele zawierają?

Acoustic Silencer
Assist
Atheros Client Utility
Config Free
DLA
DVD Player
DVD RAM Driver Software
PC Diagnostic Tool
Record Now
WinDVD Creator

i do tego miałem jeszcze
MS Office OneNote 2003 (2007?)
jakiś firewall (chyba Norton Firewall cośtam (trial 90 dni))
i jeszcze jedno.

Oryginalny obraz zachowałem, tylko nie wiem co mnie zmusi żeby go
zainstalować ;p

BTW - śmiecie śmieciami, ale wiesz że jeśli korzystasz z oryginalnego
pakietu to przywracanie systemu polega na sformatowaniu CAŁEGO dysku
(dysku, nie partycji)? Odtwarzania systemu które daje sam WinXP (po
odpaleniu z plyty) nie ma i to jest imho główny powód dla którego
Toshiba daje dupy.

Tecra A7
imho największym syfem z tego jest Config Free. Fajny, ma dużo
ciekawych, przydatnych i wygodnych opcji, ale chodzi tak skrajnie
wołowato (zapewne przez grafike) że staje sie bezużyteczny ;/

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \