Re: Ktora Toshiba?

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 15:57:44 MET DST

dziobu napisał(a):

> Acoustic Silencer
> Assist

> Atheros Client Utility
To może przydać się jak używasz WIFI

> Config Free
> DLA

> DVD Player
> DVD RAM Driver Software
To też jeżeli masz Multi drive z DVD-RAM

> [...]
> WinDVD Creator
>
> i do tego miałem jeszcze
> MS Office OneNote 2003 (2007?)
> jakiś firewall (chyba Norton Firewall cośtam (trial 90 dni))
> i jeszcze jedno.
>
> Oryginalny obraz zachowałem, tylko nie wiem co mnie zmusi żeby go
> zainstalować ;p
>
> BTW - śmiecie śmieciami, ale wiesz że jeśli korzystasz z oryginalnego
> pakietu to przywracanie systemu polega na sformatowaniu CAŁEGO dysku
> (dysku, nie partycji)? Odtwarzania systemu które daje sam WinXP (po
> odpaleniu z plyty) nie ma i to jest imho główny powód dla którego

Zaraz, zaraz.
W starej Toshibie 4600 domyślnie odtwarzał na całym dysku.
Ale jak przygotowałem partycję i wybrałem opcję odtwarzania na
istniejącej partycji to zrobił tak. I linux uratowany :-)

Sprawdź, czy przy odtwarzaniu nie ma opcji zaawansowane czy cuś.
I przygotuj WCZEŚNIEJ partycję dla windows.

Rafał