problem z kartą sieciową?

Autor: Bartur <Bartur83_at_gmail.com>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 11:25:01 MET DST

Witam,

od pewnego czasu mam problem najprawdopodobniej z kartą sieciową +
płyta główna, mianowicie mam zintegrowaną sieciówkę z 2-letnią płytą
główną (Gigabyte GA-K8NF-9). Komputer wieszał się w dziwny sposób po
paru minutach od załadowania systemu, tj. mysz działała ale nic nie
można było otworzyć ani uruchomić żadnego programu - dysk przestawał
się przy tym obracać, więc sądziłem że może to on padł, albo zasilacz
niedomaga.

Po reinstalce na nowym dysku działo się to samo, dopiero wyłączenie
karty sieciowej w BIOSIe pomogło. Kupiłem nową kartę sieciową na PCI
(D-Link DFE-520), podłączyłem i dzieje się to samo - po paru minutach
jakby komputer zastygał, ale mogę ruszać kursorem, gdy jednak próbuję
coś otworzyć nic się nie dzieje. Co dziwne puściłem tak wczoraj film
od razu po załadowaniu systemu i normalnie się odtwarzał przez 2
godziny, sądziłem więc że "naprawiło się", ale gdy wyłączyłem film i
próbowałem cokolwiek otworzyć działo się to co wcześniej.

Co się może dziać i jak temu zaradzić? Będę wdzięczny za wszelką pomoc
i sugestie.