Re: problem z kartą sieciową?

Autor: Tomasz \ <rocku_at_no.spam>
Data: Mon 02 Jul 2007 - 17:40:47 MET DST

Bartur napisał(a):
> Co się może dziać i jak temu zaradzić? Będę wdzięczny za wszelką pomoc
> i sugestie.

Płyta jest na nForcie4, który to posiada pseudo-wbudowanego firewalla
(ActiveArmor czy coś). Spróbuj przeinstalować sterowniki do płyty i tym
razem nie instaluj niczego związanego z siecią. Miałem podobną sytuację
u siebie.
Sprawdź też czy karta sieciowa przypadkiem nie działa w trybie
promiscuous (start -> uruchom -> cmd -> ipconfig /all). Nie jestem
pewien czy to polecenie wyświetla taką informację i aktualnie jestem pod
linuxem więc nie mam jak sprawdzić.

--
Pozdrawiam,
Tomasz "rocku" K.