Re: Jaki laptop do 3500zl, ktory sie nie rozpadnie i nie bedzie z wcisnietym na sile Windowsem

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 22:29:37 MET DST

"PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in message
news:f63ec0$l4g$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A może HP serii nx7300? Do 3500 zł się zmieścisz z odpowiednim modelem +
> dodatkowy moduł pamięci.

Dzwonilem do HP zapytac sie jak z gwarancja miedzynarodowa (jest to dla mnie
b. istotne) i odp byla w tym stylu: "prosze sobie w kraju
docelowym sprawdzic jaka tam daja gwarancje na sprzet zakupiony za granica".
Czyli tutaj dostane gwarancje na PL, natomiast czy mi ktos naprawi laptopa
za granica w ramach gwarancji zalezy tylko od jego dobrej woli. Dlatego tez
rozwazam tylko Toshibe, FS i Lenovo - sprawdzilem, ze maja oficjalna
gwarancje miedzynarodowa.
A co do nx7300 to faktycznie fajna maszynka...

J.