Re: Jaki laptop do 3500zl, ktory sie nie rozpadnie i nie bedzie z wcisnietym na sile Windowsem

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sat 30 Jun 2007 - 09:32:28 MET DST

Janusz Morkowski pisze:
> Czyli tutaj dostane gwarancje na PL, natomiast czy mi ktos naprawi laptopa
> za granica w ramach gwarancji zalezy tylko od jego dobrej woli.

Dowiedz się, jak jest dokładnie w tych pozostałych markach. Wcale bym
się nie zdziwił, gdyby było podobnie a jedynie HP podaje całą prawdę o
"gwarancji międzynarodowej". Podobnie jest na przykład z Dell czy Sony.
Niby "międzynarodowa" a w Polsce i wielu innych krajach możesz zapomnieć
o serwisie w większości przypadków.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: