Re: Dlaczego nikt nie lubi błyszczących ekranów notebooków?

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 18:13:00 MET DST

Matt jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi
runami na koźlej skórze:

> Jak uważacie - które są lepsze? Matowe, czy błyszczące?

te które Ci bardziej pasują. ;)

ogólnie tendencja jest taka, że jak ktoś miał matrycę glare to już do
matowej nie wraca. a krytykują je Ci co widzieli tylko na wystawie, albo
chwile u znajomego. ciężko chyba znaleźć opinie "mam notebooka z matrycą
glare i uważam, że jest ona do dupy". ;)

mi tam odblaski zupełnie nie przeszkadzają, wystarczy nie mieć źródła
światłą za plecami i efekt lustra nie występuje (HP). jak czasami
pracuję jeszcze na D600 to patrzę gdzie by się tu zewnętrznie podpiąć,
bo jakoś mi się ciemnawo widzi i kontrast nie ten.

--
                 _____