Re: Dlaczego nikt nie lubi błyszczących ekranów notebooków?

Autor: Player <nienienie_at_loloita.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 18:12:19 MET DST

> Zastanawia mnie skoro są takie fajne dlaczego nie stosuje się ich w
> zwykłych monitorach LCD?

stosuje się i coraz więcej monitorów wychodzi z "szybą"

acer wypuszcza 2 monitory 20 22" z crystal brite
samsung nowe modele 2232GW i inne

np:
http://www.prad.de/images/monitore/100_hp_w2207.jpg

nie jestem za ani przeciw, obie warstwy mają zalety/wady, najlepiej kupić
sobie stary filtr monitorowy CRT na allegro oraz zwykły LCD z antiglare i
mozesz zobie zakładać szybę kiedy tylko chcesz :) efekt jest podobny :)
pogłębia się czern obraz wydaje się kontrastowy i zywszy