Re: Dlaczego nikt nie lubi błyszczących ekranów notebooków?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 18:34:31 MET DST

Matt pisze:
> Jak uważacie - które są lepsze? Matowe, czy błyszczące?

Jak dla mnie - błyszczące. Sam również sceptycznie do nich podchodziłem
początkowo. Po chwili pracy na takim sprzęcie człowiek zmienia zdanie
:-) To rozwiązanie sprawuje się wyśmienicie i gdybym miał w tej chwili
wybierać ekran dla siebie mając do wyboru błyszczący i matowy, nawet bym
się nie zastanawiał i od razu brał Glare (czy jak tam to sobie dany
producent nazwie). Mój stacjonarny monitor jest matowy (Dell na matrycy
PVA) i uważam, że gdyby dodać do niego jeszcze odbłyskową powłokę to
byłby idealny.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: