KSCP

Autor: M.Sep <hbfgvgf_at_ggfh.rtu>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 21:47:33 MET DST

Irytacja i zniechęcenie spowodowały, że wymyśliłem nowy skrót:
KSCP - komputer stwarzający ciągłe problemy...
pisałem już o nim na tej grupie...

Chodzi o komputer znajomego, który już od 5 lat stwarza problemy....(których
ciągle nie mogę rozwiązać)
W tym czasie:
-zasilacz BYŁ wymieniony na FIRMOWY
-została zmieniona karta graficzna
-procesor (przynajmniej zdaniem znajomego) nigdy nie był podkręcany, nigdy
nie było nic przy nim majstrowane
-BIOS nigdy nie był aktualizowany (zresztą znajomy by tego nie potrafił)

Ani przed ani po wykonaniu, którejkolwiek z wymienionych w podpunktach
operacji problem nie ustąpił.
Wielokrotnie testowałem pamięć RAM (zarówno na komputerze znajomego jak i
moim nie były wykrywane błędy).
RAM był wkładany do każdego z trzech gniazd.
BIOS podaje zawsze przyzwoitą temperaturę procka.
Oprócz grafiki na slotach PCI i AGP nie ma innych kart
W środku komputera jest czysto...

PROBLEM:
--------------
Komputer zawiesza się
(potrafi to zrobić nawet podczas poruszania się po
ustawieniach BIOS-u)

O dziwo, po pewnym czasie, po wielu restartach
(gdy jak to mówi znajomy: komputer się "rozgrzeje")
PC potrafi chodzić dwa dni bez przerwy BEZ ZWISU.
Natomiast po wyłączeniu go (i "ostygnięciu"),
znowu pojawia się ten sam problem.
JAK TO MOŻLIWE?
Zawsze wydawało mi się, że niższa temperatura jest lepsza dla komputera...