[Latidude 131L] - manual english - CPU ma być bez pasty ???

Autor: <pe3no_at_N05PAM.o2.pl>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 10:08:33 MET DST

Witam,

Znalazłem stronę Dell'a z manualami "niby" w języku polskim:
http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/lat131l/po/index.htm

Jest tam "service manual" dla mojego laptopa - Latitude 131L:
http://support.euro.dell.com/support/edocs/systems/lat131l/en/sm_en/sm_en.zip

Mam dwa pytania odnośnie tego dokumentu:

1. Czy istnieje jego wersja polskojęzyczna?

2. Czy dobrze rozumiem, że pomiędzy procesor a radiator NIE NALEŻY dawać
pasty przewodzącej ciepło??? Jeżeli jednak trzeba, to jaki rodzaj
powinienem zastosować (prośba o dokładny symbol)?

... no bo czytam w rozdziale "Processor Thermal-Cooling Assembly":

"NOTICE: To ensure maximum cooling for the processor, do not touch the
heat transfer areas on the processor thermal-cooling assembly. The oils
in your skin reduce the heat transfer capability of the thermal pads."

Z tego próbuję wnioskować, że pomiędzy rdzeniem procesora a radiatorem
nie ma żadnej pasty przewodzącej ciepło (?) a jedynie musi być
bezpośredni styk tych dwóch powierzchni (?)

Nigdzie w dokumencie w sekcji demontażu/montażu CPU lub radiatora nie
pojawia się w ogóle ŻADNA WZMIANKA NA TEMAT PASTY przewodzącej ciepło...

Z góry dziękuję za wskazówki i serdecznie
Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.