Re: Pentium D925 --> C2D E6600 ??

Autor: Vex <vex86_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 10:01:56 MET DST

> Ma sens chociazby z powodu ilosci wydzielanego ciepla przez Pentium D
> Predkosc C2D bedzie wyzsza, tyle ze odczujesz to tylko w aplikacjach mocno
> obciazajacych jak gry czy jakies obliczenia - w codziennej pracy typu
> www-poczta pewnie nie zauwazszysz roznicy (no, moze bedzie
> ciszej/chlodniej)
> Pamietaj, ze plyta musi obslugiwac c2d - wiec wymiana samego procka moze
> sie nie udac jak masz starszy model plyty z sekcja zasilania
> nieprzystosowana do c2d

Wielkie dzięki za odpowiedź! Płyta jest przewidziana pod C2D. Jest to
Gigabyte GA-945P-S3. Mam taką jedną gierke tytułem Flight Simulator 2004,
która do granic możliwości obciąża mi procesor i główne ze względu na tą grę
myślę, aby zmienić na coś szybszego. Co ciekawe, podczas grania zauważyłem,
że tylko jeden rdzeń jest obciążony a drugi prawie wcale. Czy to normalne ?

Pozdrowiania!
Tomek