Re: Komputer się wiesza

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 10:23:27 MET DST

Był 27 czerwiec (środa), gdy o godzinie 17:38 *teel* w pocie czoła
naskrobał(a):

> A możesz rozwinąć myśl?
ano mogę. Borykam się ze zbliżonym problemem. U mnie reset następuje tuż
przed pojawieniem się ekranu logowania - po kilku takich "pętlach"
uruchamia się i działa jak najbardziej stabilnie. A dlaczego powiązałem
to z aktualizacją i firewallem... Po instalacji, XP "chodził" przez
około dwa miesięcy poprawnie, dopiero po jakieś aktualizacji zaczął
sprawiać ten kłopot. Jako, że robię co miesiąc kopię systemu to też
mogłem z dużą dokładnością określić w którym momencie to się wydażyło:
była instalowana poprawaka pod nazwą "aktualizacja zabezpieczeń
Windows", której to firewall (agnitum outpost) nie pozwolił na zmianę
jakiegoś komponentu. Niby po resecie wszystko wyglądało na
zainstalowane, ale zacząły się pojawiać problemy z uruchomieniem.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2007-06-28 10:09:07