Re: plyta i865 z Intel Core2 duo

Autor: Olek_ <olek-2020_at_gazeta.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 21:27:58 MET DST

Radoslaw F napisał(a):

> Na wydajnośc dobrze nie wpłyną pamięci DDR400 i dyski
> IDE i SATA.

ale czy w tej konfiguracji E4400 bedzie szybszy od pentiuma D 925 (3GHz)?

> To płyta na typowy komputer biurowy, Word i Excel na tym
> zadziałają. Tylko skoro ma być tanio to dlaczego C2D ma
> w tym siedzieć.

bo C2D miesci sie w budzecie, tak jak pytalem chodzi mi glownie o to czy
bedzie dobrze wspolpracowala plyta i865G z C2D (oczywiscie plyta w
opisie producenta ma ze wspolpracuje )

do wyboru są procki: pentium D (915,925) celerony D
360(3.46GHz);(Conroe-L) 440(2.0GHz,512KB) albo wlasnie core2 duo ktore
mocno potanialy ostatnio i za 500zl mozna miec E4400 albo dolozyc
jeszcze 150zl i E6320,
dodam ze to nie bedzie budowa od zera, pamieci (1GB DDR), grafike itd
juz mam, w gre wchodzi tylko plyta,

z tego co doczytalem to E6230 na tej plycie bedzie dzialal na FBS
800MHz, podczas gdy intel podaje ze chodzi on na 1066MHz ? jak to
rozumiec? czy bedzie chodzil wolnej? na pol gwizdka? czy mozna zmienic
mnoznik aby byly te 1.86GHz ?
http://gigabyte.pl/products/mb/cpulist/ga-8i865gme-775-rh_66.html

Olek