plyta i865 z Intel Core2 duo

Autor: Olek_ <olek-2020_at_gazeta.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 20:54:34 MET DST

Czy ktos sprawdzal jak dzialaja Intele core 2 duo (np. E4400,
E2160,E6420) na plytach z i865G np. GA-8I865GME-775-RH
http://gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-8i865gme-775-rh_66.html

wiem ze to troche katkolomna kombinacja, chipset ma ladnych pare lat ale
ciagle dobrze sie sprzedaje wsrod mniej wymagajacych, niepodkrecajacych
userow

na pytanie dlaczego i865, z 2 powodow, cena (plyta to tylko okolo 180zl)
  oraz o wiele wazniejszy powod, 2 kanaly IDE, potrzebna mi koniecnie
mozliwosc podpiecia 4 urzadzen ide, dyskow, napedow, w wszystkie nowy
plytu na intelu maja tylko jeden kanala ide, nieliacza wynalazkow typu
raid na ktrorm niewszystko dziala, szczegolnie napedy

mozna zamonotowac w te plyte takze pentiuma D 915 albo 935 , ale podobno
  nowe core2 maja duza lepsa wydajnosc, tylko czy w starych chipsetach
da sie wykorzystac te moc?

Zalezy mi przedewszystkim na stabilnej pracy systemu, a ponadto na
wydajnosci, niema byc to sprzet do grania wiec PCI-E niepotrzebne

z gory dzieki za pomoc
Olek