Sterowniki do HP nx73000 ?!?!?

Autor: Robert <rolkowsk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 20:46:04 MET DST

Zakupiłem świerzo notebooka HP nx7300. Wesrja była z systemem FreeDOS.
Zainstalwoałem na XP Prof. Wszytko było do tego czasu ok.
Ale...
System nie wykrył karty sieciowej Ethernet. Na stronie HP nie ma sterowników
do karty Ethermet.
Dodtkow wszytkie inne sterowniki: grafika, muzyka,... nie skutkują
rozpoznaniem żadnego ze sprzętów.
Obecnie tragedia.
Macie jakieś doświadczenia z tym sprzętem? i sterownikami. Coś polecicie?

Robert