Re: Sterowniki do HP nx73000 ?!?!?

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Thu 28 Jun 2007 - 00:13:55 MET DST

Robert pisze:
> Zakupiłem świerzo notebooka HP nx7300. Wesrja była z systemem FreeDOS.
> Zainstalwoałem na XP Prof. Wszytko było do tego czasu ok.
> Ale...
> System nie wykrył karty sieciowej Ethernet. Na stronie HP nie ma sterowników
> do karty Ethermet.
> Dodtkow wszytkie inne sterowniki: grafika, muzyka,... nie skutkują
> rozpoznaniem żadnego ze sprzętów.
> Obecnie tragedia.
> Macie jakieś doświadczenia z tym sprzętem? i sterownikami. Coś polecicie?

Witam!
Miałem to cudo techniki 2 ponad tygodnie. Zadanie bojowe było
następujące - zlikwidować wroga, to jest Vistę (pre instalowany system
Vista Home) i zainstalować XP. Nie było to łatwe (najtrudniej było
zmusić go, aby dał głos) ale w końcu po wyrafinowanych torturach z
pomocą kolegi i Internetu udało się.
Tak na wszelki wypadek zapisałem sterowniki programem "DriverGenius".

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl