Re: [Laptop Dell] - gwarancja po upgrade CPU

Autor: Adas <john0_at_buziaczek.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 09:53:54 MET DST

pe3no@N05PAM.o2.pl pisze:
> Witam,
>
> Mialbym uprzejme pytanie do posiadaczy laptop贸w Dell jak r贸wniez do os贸b
> serwisujacych te laptopy i znajacych zasady respektowania/odrzucania
> gwarancji przez Dell Poland.
>
> Posiadam Dell Latitude 131L z 1-rdzeniowym Turionem MK-36.
> Chcialbym wymienic CPU w laptopie na dwurdzeniowy.
> Dzwonilem 2 razy do Dell Poland i dwa razy inna odpowiedz: (...)

A w og贸le jest taka mo偶liwo艣膰, 偶eby z 1-rdzeniowca przej艣膰 na
2-rdzeniowca. Nie b臋dzie problemu np. z pami臋ciami?? Ja mam Asusa Z92KM
i Thuriona ML37, pami臋ci zwyk艂e DDR'y. Bo jak patrze na laptopy z
prockami Thurion 2-rdzeniowymi, to wszystkie maj膮 pami臋ci DDR2. Kusz膮ca
my艣l z taka wymian膮 procesora, ceny dwurdzeniowych procesor贸w to nie s膮
a偶 takie drogie :). ale czy to jest w og贸le mo偶liwe??

Pozdrawiam
Ada艣