Re: [Laptop Dell] - gwarancja po upgrade CPU

Autor: szerszen <szerszen_at_tlen.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 08:42:38 MET DST

Uzytkownik <pe3no@N05PAM.o2.pl> napisal w wiadomosci
news:f5rva0$c4o$1@achot.icm.edu.pl...

> Dzwonilem 2 razy do Dell Poland i dwa razy inna odpowiedz:

zamiast dzwonic, napisz, bedziesz mial przynajmniej podkladke

> 4. Czy Dell wysylajac serwisanta w opcji NBD dokladnie sprawdza, ze
> w laptopie nikt nie grzebal? Wymiany procesora bede dokonywal przy

tutaj powiem ci ze nie zauwazylem aby serwisant jakos specjalnei
przygladal sie kompowi przed jego rozkreceniem, przyjechal, pogadal,
rozlozyl, wymienil plyte glowna, zlozyl i pojechal, przy wymianie
zasilacza wogole przyslali mi tylko zasilacz, czyli uwierzyli na slowo ze
jest popsuty, ostatnio zamowilem dwa i przyslali mi z polskimi
klawiaturami, po rozmowie telefonicznej, pani przyslala mi dwie klawiatury
qwerty i sam je sobie wymienilem ;)
takze tak wygladaja moje doswiadczenia z serwisem della :)