Uzytkownik <pe3no@N05PAM.o2.pl> napisal w wiadomosci
news:f5rva0$c4o$1@achot.icm.edu.pl...
> Dzwonilem 2 razy do Dell Poland i dwa razy inna odpowiedz:
zamiast dzwonic, napisz, bedziesz mial przynajmniej podkladke
> 4. Czy Dell wysylajac serwisanta w opcji NBD dokladnie sprawdza, ze
> w laptopie nikt nie grzebal? Wymiany procesora bede dokonywal przy
tutaj powiem ci ze nie zauwazylem aby serwisant jakos specjalnei
przygladal sie kompowi przed jego rozkreceniem, przyjechal, pogadal,
rozlozyl, wymienil plyte glowna, zlozyl i pojechal, przy wymianie
zasilacza wogole przyslali mi tylko zasilacz, czyli uwierzyli na slowo ze
jest popsuty, ostatnio zamowilem dwa i przyslali mi z polskimi
klawiaturami, po rozmowie telefonicznej, pani przyslala mi dwie klawiatury
qwerty i sam je sobie wymienilem ;)
takze tak wygladaja moje doswiadczenia z serwisem della :)
Received on Wed Jun 27 08:45:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 27 Jun 2007 - 08:51:16 MET DST