Re: Cichy zasilacz 500W

Autor: Player <nienienie_at_loloita.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 12:33:40 MET DST

> Sorry ale nie wydaje mi się aby jakikolwiek współczesny komp potrzebował
> tyle do nrmalnej pracy.

mam E4400 na 3GHz, 2GB ram, 7900GS podkręcony, 1xdysk SATA, 2x napędy DVDrw,
kilka urządzeń USB muzyka audigy2, TV mpeg2
W max stresie jaki udało mi się uzyskać włączając gre 3D + orthos +
rozpędzone płyty w napędach otrzymałem wynik: 182W poboru mocy przez cały
komputer z sieci.
Moc mierzona dokładnym miernikiem elektronicznym

Uwzględniając ze jest to moc pobierana z sieci a sprawność zasilacza = 80%
to zestaw pobiera 146W

Uzywam zasilacza z allegro seasonic 400W (100zł) ktory w porównaniu do
czifteka 360 302DF (miałem) jest znacznie cichszy.

Do takich zestawów nie potrzeba mocnych zasilaczy ale takich ktore dają z
250W z 12V wtedy jest zapas i zasilacz sie nie rozpędza

Nie wiem czy kiedyś się zdarzy ze będziesz nagrywał płytę DVD jednocześnie
katując gierkę 3D i do tego w tle miał włączony jakiś rendering
pochłaniający moc procesora :) a nawet jesli to 400W dobry zasilacz będzie z
zapasem.
Player