Problem z polskimi literami

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM__at_namyslow.net>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 12:53:27 MET DST

Nie wiem na jaką grupę napisać (nie znalazłem żadnej poświęconej M$ Vista)
więc piszę tutaj, w razie prosze o skierownai emnie gdzie trzeba (byle nie
do diabła).
Mam problem z polskimi znakami, chodzi o duże znaczki ĄŚŻĘÓ.
Nie można ich wpisać wciskając alt i shift. Udaje się to tylko z wciśniętym
CapsLockiem lub w dziwny sposób: wciskając alt, potem shift, potem na chwilę
drugi shift i wtedy mozna je wpisać do czasu aż puścimy alt i shift, wtedy
zmowu nie działają.
Szukałem na goglu i ludzie piszą tylko o przełączaniu klawiatur. A ja mam
tylko pl-programisty i nic więcej, funkcje przełączania wyłączone.
Co to może być? Vista Ult. aktualna. Proszę o pomoc.
Klawaitura Logitech Internet Navigator na usb->ps2 - ale to chyba nie ma
znaczenia?

--
Mariusz