Re: Cichy zasilacz 500W

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM__at_namyslow.net>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 11:42:15 MET DST

> Jakiego masz kompa że aż 500W potrzebujesz? Ja mam dość prądożerną
> konfiguracje, a wyświetlacz zasilacza pokazuje max 150W. Zasilacz zacnej
> firmy, więc zakładam że wyświetlacz nie kłamie :)

Sorry ale nie wydaje mi się aby jakikolwiek współczesny komp potrzebował
tyle do nrmalnej pracy.
A ja mam C2D E6700, 3 GB RAMu, grafika 8600GTS, 2xdyski SATA (320 i 250), 2
napędy optyczne i masa urządzeń USB.
Miałem Chiefteca 360, ale on ni ema wyjścia do grafiki PCIe i musiałem go
zmienić może by pociągnął ale pewnie wiatrak też kręciłby mocno już.
A zasilacz chciałem kupić większy aby mógł pracowac "na luzie" - jak widac
średnio mi to wyszło.

--
Mariusz