Re: Jakie CD/DVD mozna uznac za trwale?

Autor: Szymon <adikbakap1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 11:41:44 MET DST

Koniecznie dobra nagrywarka, aktualnie najlepszy model wybrany przez
użytkowników jest na cdrinfo.pl. A nośniki oczywiście verbatim, philips(nie
wiem jak z dostępnością) i odpowiednie ich przechowywanie, najlepiej bez
światła. Najgorsze płyty jaki mi się trafiły to emtec swego czasu okazyjnie
kupiłem ich 50 szt, po ok poł roku wszystkie szlag trafił. Mam gdzies
jeszcze 10 verbatimów metal azo które wypaliłem nagrywarka yamaha w 2001 r i
wszystkie są ok. Z góry można spisać na straty nośniki gdzie po stronie
napisów wyraźnie widać srebrną warstwe.