Re: Jakie CD/DVD mozna uznac za trwale?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 11:11:56 MET DST

Budzik pisze:

> Ja za czasów Teaca w58E (który to mógłby byc rok?) nagrałem sporo plyt
> platinum, oraz troche Verbatimów. Skutek jest taki ze verbatimy wszystkie
> bez problemu ostatnio odczytałem, a platinumy 1 albo 2 na 10 niestety były
> uszkodzone.

owego Teaca to jeszcze dziś mam :) I działa i nagrywa.
Co do płytek nie kupowałem niczego podejrzanego. Długi czas kupowałem
płytki sony - wyglądały optycznie dość dobrze, 100% nagrań (poza moimi
błędami w nagrywaniu), odczyt po dziś dzień z płyt które nie są ani w
pudełkach, ani zabezpieczone przed słońcem. Później zacząłem kupować TDK
kiedy Sony juz nie było. I tak już mi zostało.

Jenak Ma nadal problemy z dobrymi płytkami DVD - te są bardzo wrażliwe
na wszystko - zna ktoś firmę produkującą DVD wytrzymalsze niż TDK i
Verbatim? szczególnie od strony światłoczułej.