Re: Jakie CD/DVD mozna uznac za trwale?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 13:26:17 MET DST

Osobnik posiadający mail osadnik.www@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> owego Teaca to jeszcze dziś mam :) I działa i nagrywa.

ja tez mam, aczkolwiek juz teraz okazjonalnie słuzy do odczytu, bo na CD
juz raczej nie nagrywam nic. Teraz nagrywam na BenQ1640 - ponoc tez bardzo
dobry sprzecik pod katem jakosci nagrywania.

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
No i proszę!