Najlepsza dostepna nagrywarka DVD?

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 16:08:41 MET DST

Dawniej bylo prosto - kupowalo sie Teaca, lub jak
ktos byl bogaty Plextora i po klopocie ;) Teraz,
gdy 90% produktow to jakies OEMy czort wie co kupic...

No wlasnie - konczy mi sie grywarka DVD.
Przynajmniej moralnie ;-)

Czy mozecie polecic _najlepszy_ mozliwy naped do
nagrywania CDR i DVD? Interesuje mnie wylacznie
jakosc/wydajnosc/pewnosc nagrywania. Moze wolno
czytac, moze nie kopiowac zabezpieczen itd.

Biorac pod uwage ceny napedow budzet nieograniczony ;)

Poszperalem troche po sieci zaczynajac od strony
najblizszego sklepu - tam sprawdzilem ktora nagrywarka
jest ...najdrozsza ;-) Moze jest jakis zwiazek miedzy
cena a jakoscia? Wiem naiwny jestem ;)
Wyszlo, ze najdrozszy jest Plextor PX800A testowany np tu:
http://cdrlab.pl/article_wstep_5076_Plextor+PX-800A.html

Do nagrywania uzywam Roxio RecordNow Premier i przy tym
sofcie chcialbym pozostac. Jednak...

Z gory dzieki za odpowiedzi.