Re: Najlepsza dostepna nagrywarka DVD?

Autor: Szymon <adikbakap1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 11:59:32 MET DST

LiteOn SOHW-1673S
 3.57%
LG GSA-H12L
 3.54%
LiteOn SOHW-1633S
 3.36%
LG GSA-H10N
 3.25%

I w sumie oni mają racje, jestem posiadaczem LG 4163B, wybrałem ją właśnie
dzięki cdrinfo.pl, płyty nagrywam przeważnie gdy nadchodzi czas
archiwizowania. Na jedno palenie przypada czesto 30 i więcej płyt(DVD), do
tego kilka płyt w tygodniu jak znajomy coś potrzebuje. I jesli chodzi o
trwałość danych to ta nagrywarka rządzi, nie zepsuła mi jeszcze żadnej
płyty. Wszystkie płyty które nagrała bez problemu się odczytują. Mam już ja
ok roku i jedyne co można jej zarzucić to czas odczytu płyty, po włożeniu
nagranej cd jakby minimalnie dłużej się czeka na załadowanie, ale myśle że
można przymknąć oko na te przypadłość.