Re: DDR 800 ??

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM__at_namyslow.net>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 16:50:47 MET DST

Kingstone - ma fatalną opinię, ale dlatego że mało ludzi kupuje
HyperX,

Sądząc po tym ,że nie wiesz jak się to pisze to z pewnością potrafisz podac
dużo faktów na temat ich "fatalności"....
Ja używam ich odkąd mam komputer w domu i nigdy nie miałem żadnych
problemów. I w kompie i w notku i w drukarce. Po prostu kupujesz, wkładasz i
działa, więc nie wiem skąd "marna opinia" - bo są droższe niż np Geile czy
polskie GoodRamy?
W tej chwili używam 4x HyperX DDR2 800 CL4 (2x512 i 2x1024 MB) i uwagi jak
wyżej.

--
Mariusz