Re: AMD kontra Intel pozamiatane!!!

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 14:27:22 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:1nul9d7v1hrko.mgy4zqftuyct$.dlg@40tude.net...

> Procesory Intela i cała platforma Centrino są lepsze pod względem
> energooszczędności

A te info to chyba prosto z intela wziąles hehe. Czy naprawde myslisz ze AMD
nie zrobilo mobilnych procków??

> i tutaj widziałbym przewagę Intela, ale tylko przy
> procesorach Core/Core 2 - Celeron już radzi sobie gorzej od Turiona.

Przewagi raczej nie widze. Obie firmy - AMD i Intel - oferuja podobna moc
obliczeniowa w swoich prockach mobilnych. Energooszczednosc może jest rózna,
nie pamietam nawet dokladnie, ale to chyba Turion wyapda w tym wzgledzie
lepiej. W każdym bądz razie na pewno nie jest tak ze laptop z AMD pracuje 30
minut, a Intelowski odpowiednik 6 godzin...
Proponuje ciekawy artykul, ktory pozwala obalic krazace mity o prądożerności
AMD (nie wiem wogóle skąd się to wzieło):
http://www.silentpcreview.com/article300-page1.html

A pytanie o to czemu producenci laptopów w większości lecą z intelem, a nie
AMD, to takie samo pytanie jak "dlaczego w laptopach standardowo dostarczany
jest system operacyjny microsoft windows a nie jakis tam inny" ...

--
rb