Re: Myszki bezprzewodowe

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 14:29:10 MET DST

On 25 Cze, 10:39, "Agent" <agentmie...@op.pl> wrote:
> Czy standartowe myszki bezprzewodowe działają w technologii bluetooth czy
> jakiejś innej? Bo jako zestaw myszka taka składa się z odbiornika na USB +
> myszka a ja najchetniej użyłbym jej do laptopa poprzez blutooth. Może ktoś
> poleci jakąś myszke blutooth nie za drogą.

Jakiejś innej. :)

Logitech V270 komunikuje się bezpośrednio z notebookiem. Brakuje jej
tylko dodatkowych, programowanych przycisków. Obywa się bez stacji
dokującej (kto to wymyślił blutooth ze stacją dokującą???), jest na
bateryjki AA (dwie) - wielka zaleta!!!. Droga: 200.

Wiele bluetoothowych myszy ma podłączenie przez nadajnik usb i nie
działają bezpośrednio. Przynajmniej u mnie. Porządnych gryzoni wbrew
pozorom jest mało. A tanich i dobrych to nie ma.