Serwis monitorów Zolter Piaseczno. Kłopoty.

Autor: WitCha <cichy_at_don.vito>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 13:56:11 MET DST

Witam

Swoją sprawę niedługo opiszę gdzieś szczegółowo, ale w tej chwili
ograniczę się do krótkiej informacji.

W ramach naprawy gwarancyjnej oddałem monitor Hyundai L90D+ do naprawy
do serwisu Zolter. Monitor nie włączał się. Po 4 dniach (brawa za
ekspres) monitor wrócił. Teraz monitor włącza się bez problemu. Są za to
dwa inne problemy: na matrycy pojawiła się zółta plama i cały czas
rośnie oraz nie działa złącze analogowe. W tej chwili (po tygodniu od
uruchomienia "naprawionego" monitora) plama zajmuje jakąś 1/5 całkowitej
powierzchni matrycy.

Serwis zajął oficjalne stanowisko: uszkodzenie mechaniczne nie podlega
naprawie i sugerują, że to ja właśnie sam sobie ten monitor zepsułem.
Wejscie analogowe również według nich działa. ROTFL Najwyraźniej ja i
moi znajomi mamy omamy, bo matryca przed "naprawą" nie miała plamy, a
złącze analogowe działało (monitor to włanie tym łączem było połączony z
kartą graficzną), a teraz nie działa. Wydali nawet w tej sprawie
"ekspertyzę".

Sprawa jest o tyle uciążliwa, że jestem z Wrocławia, a serwis w
Piasecznie, więc załatwiam wszystko telefonicznie lub korespondencyjnie.
A tu trafiam na mur. Zadaję pytania, a w odpowiedzi dostaję zdawkowe
kłamstwa.

Pytam zatem: czy może ktoś miał już jakiś problemy z tym serwisem?
Chętnie nawiążę kontakt z takimi osobami.

A może monitory Hyundaia są takie dziwne, że robią ze swoich
użytkowników wariatów?

--
Pozdrowienia