Re: jaki RAM do 8RDA+ ?

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 13:49:10 MET DST

Użytkownik "Shaman" <shaman@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:f5o8lc$raa$1@news.telbank.pl...
> czesc
>
> jaki macie ram na płycie EPoX 8RDA+ (rev.1.1)? (wiem wiem.. starowinka,
> ale pewnie sa jeszcze użytkownicy :))
>
> chodzi o to że chce wymienić 2x256 na 2x512 w dualu. Już raz się sparzyłem
> gdy kupiłem 2x512 Patriot PC400 (te z niebieskim radiatorem). MemTest siał
> błędami nawet na poluzowanych timingach i zwiększonym napięciu.. nawet po
> zmniejszeniu FSB z 200 do 166 były błędy (chociaż mniej)
>
> teraz mam 2x256 GeIL Utlra CL2.0 PC333 i chodza z FSB200 bez problemu, ale
> po pierwsze nie widzę takich nigdzie a po drugie tamte kupiłem okazyjnie a
> [...]

Ja mam podobną płytę (8RDA3I). W dualu chodzą mi 2 kości 256 MB PC400 innych
firm, jedna jakiś noname z media markt druga chyba WILK - całkiem niezła.
Wszysko nawet się kręci dobrze - powyżej FSB 212 są błedy w PRIME ale nie
wiem czy od pamięci czy od procka. Także chyba miałeś pecha z tymi
pamieciami. Obstawiam że 99% firmowych będzie chodziło dobrze.