Re: Defrag z przesunięciem plików

Autor: slawek_xl <slawek_at_poctza.AS.onet.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 13:41:47 MET DST

Sebastian napisał(a):

> esteś pewien? jak dotad moje doswiadczenia z programami tego typu
> konczyly sie na tym ze po resize jakies dane szly w p..
> mam tam wolne jakies 5GB a chce zmniejszyc rozmiar partycji o 2GB
> wiec wole miec pewnosc z tym przesuwaniem bo nie mam tyle miejsca
> nigdzue ani plyt na backup :P

Chcesz mieć pewność bez backupu? Zapomnij!
Nawet backup to tylko bardzo duży wzrost bezpieczeństwa danych, ale nie
pewność!
Jeżeli rzeczywiście masz cenne dane na dysku, to musisz myśleć o ich
bezpieczeństwie, niezależnie czy robisz zmiany w wielkości partycji.
Ktoś kto doradza ci jakieś narzędzie do tych celów, bez backupu danych,
chyba nie zauważył ostrzeżeń jakie zawierają wszystkie dobre programy.

--
Sławek