Re: laptop acer - kolejna naprawa - wymiana na nowy

Autor: to0l <quasistellar_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 21:36:16 MET DST

marcinza <marcinza@hot.pl> napisał(a):

> to co napisałeś dotyczy naprawy z tytułu niezgodności towaru z umową i
> dotyczy tylko sprzedawcy. a laptop mojej znajomej był naprawiamy u
> producenta

A co za problem zareklamować go u sprzedawcy (jeśli nie upłyneło 24 m-ce od
daty zakupu) ?? Wybierając tą drogę roszczenia daj sprzedawcy dwa pisma
reklamacyjne (oba podpisane przez sprzedawcę w tym jedno dla ciebie) w których
napiszesz na jaką ustawę sie powołałeś i na jakie artykuły, napisz jakie sa
problemy ze sprzętem i czego żądasz. I najważniejsze napisz datę w której
złożyłeś tą reklamację u sprzedawcy i zażądaj pisemnej informacji o sposobie
rozpatrzenia reklamacji(art.3 p.3).

--
Pozdrawiam!
to0l