marcinza <marcinza@hot.pl> napisał(a):
> to co napisałeś dotyczy naprawy z tytułu niezgodności towaru z umową i
> dotyczy tylko sprzedawcy. a laptop mojej znajomej był naprawiamy u
> producenta
A co za problem zareklamować go u sprzedawcy (jeśli nie upłyneło 24 m-ce od
daty zakupu) ?? Wybierając tą drogę roszczenia daj sprzedawcy dwa pisma
reklamacyjne (oba podpisane przez sprzedawcę w tym jedno dla ciebie) w których
napiszesz na jaką ustawę sie powołałeś i na jakie artykuły, napisz jakie sa
problemy ze sprzętem i czego żądasz. I najważniejsze napisz datę w której
złożyłeś tą reklamację u sprzedawcy i zażądaj pisemnej informacji o sposobie
rozpatrzenia reklamacji(art.3 p.3).
-- Pozdrawiam! to0l -- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/Received on Sun Jun 24 21:40:06 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 24 Jun 2007 - 21:51:11 MET DST