Re: laptop acer - kolejna naprawa - wymiana na nowy

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 21:30:05 MET DST
Message-ID: <1182713405.041154.306480@k79g2000hse.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

On 24 Cze, 21:19, "marcinza" <marci...@hot.pl> wrote:
> to co napisałeś dotyczy naprawy z tytułu niezgodności towaru z umową i
> dotyczy tylko sprzedawcy. a laptop mojej znajomej był naprawiamy u
> producenta

Teraz jest tak, że gwarant może być kim innym niż sprzedawca, a
jeszcze kto inny naprawia, a produkuje jeszcze inny.
Za wady towaru odpowiada zawsze sprzedawca, choć jeśli chcesz możesz
się też kłocić z producentem.
Zresztą, tak dla ścisłości, Acer nie daje żadnej gwarancji. Ten kwitek
z komputeram tylko się tak nazywa. Gwarancja to umowa i najlepszym
dowodem, że jej nie zawarłeś jest to, że jej nie podpisałeś, podobnie
jak nie podpisał jej przedstawiciel gwaranta czyli Acera. Oni to
naprawiają na podstawie tej tam ustawy, o której pisał to0l.
Received on Sun Jun 24 21:35:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 24 Jun 2007 - 21:51:11 MET DST