Re: laptop acer - kolejna naprawa - wymiana na nowy

Autor: to0l <quasistellar_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 21:17:07 MET DST

marcinza <marcinza@hot.pl> napisał(a):

> witam
>
> znojoma na acera . laptop był już kilka razy naprawiany w serwisie w blascu
> i brnie ( chyba 5 razy ) i teraz znowu pojedzie - padła nagrywarka i są
> jakieś plamki na matrycy
>
> może jest ona naiwna ale czy przysługuje mojej znajomej wymiana tego lapka
> na nowy ??? wolny od wad??? jest coś na ten temat w polskim prawie????
>
> czy komuś acer wymienił sprzet na nowy??? ewentualnie jak to z nimi
> rozegrać???

Tak. Zgodnie z ustawą z dnia 27 XII 2002r.(DzU z dnia 5 IX 2002r. nr 141 poz.
1176) przysługuje ci 2 letni okres w którym to czasie w razie wykrycia wady
możesz wysunąć roszczenie u sprzedawcy (niezgodność towaru z umową) wymiany
towaru na nowy wolny od wad lub (co by by było rozsądniejsze w twoim
przypadku bo to acer) zwrotu zapłaconej ceny (jeśli sprzedawca nie ma
możliwości sprowadzenia fabrycznie nowego). Polecam stronę do poczytania
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/ tam znajdziesz potrzebne materiały :)

--
Pozdrawiam!
to0l