Re: Odkurzacz do kompa? A może jednak :-)

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 21:03:45 MET DST

Padre_peper pisze:

> Choć wydaje sie to nieprawdopodobne,lokalnie w
> miejscu styku włosa z pędzla z odkurzanym elementem nacisk sięga
> dziesiątek kg/cm2 na cały element o powierzchni 1cm2 łączny nacisk
> pędzla to pojedyncze gramy, tymczasem przy sprężonym powietrzu nacisk na
> 1 cm2 elementu łatwo może być kilkadziesiąt razy większy.

Nie wiem jak ludzie czyszczą ale nigdy nie przyciska końcówki kompresora
do płyty głównej. Zawsze z odległości 30 - 40cm. ale do czyszczenia
zasilaczy to pędzelek ani odkurzacz sie nie nadaje - tylko sprężone
powietrze. Jeśli nie chcemy go otwierać. Tak samo pędzlem jest nieco
mozolnie i nie zawsze da się sięgnąć.