Re: Skaner Canon 8600F - opinie

Autor: Padre_peper <Padre_at_no.net>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 15:14:08 MET DST

  Przyjęło się, że dla slajdów to 4D (chociaż ostatnio mówi sie o
> 3,5D) i taką gęstość powinien mieć skaner.

Doczytaj o czym pisze wątkotwórca, 20 letnie slajdy na materiałach ORWO
maja tak mały zakres tonalny, że wystarczy do nich każdy amatorski
skaner z przystawką do slajdów i dostateczną rozdzielczością. Ostatnio
skanowałem ok. 25letnie negatywy ORWO na swoim skanerze żałosnej marki
TEVION (2400Dpi)który kupiłem wyłącznie ze względu na śmieszna cenę
(140zł) tylko do archiwizacji cz.b. dokumentów przy 150dpi i wydruki
termosublimacyjne ze skanów po zgrubnej obróbce są lepsze niż odbitki z
fotolabu z tych samych negatywów