Re: Skaner Canon 8600F - opinie

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 10:15:07 MET DST

Użytkownik "Marcin" <keinmail@keinspam.de> napisał w wiadomości
news:f5l7ja$6vu$1@inews.gazeta.pl...

> Co sadzicie o skanerze Canon CS 8600F?
> Chcialbym nim zeskanowac domowa kolekcje zdjec i slajdow.

Istnieje taka opinia, że skaner powinien móc zarejestrować wszystkie detale
znajdujące się na oryginale. Czyli musi mieć wyższą gęstość optyczną od tej,
jaką jest w stanie zapisać nośnik z którego się skanuje. Przyjęło się, że
dla slajdów to 4D (chociaż ostatnio mówi sie o 3,5D) i taką gęstość powinien
mieć skaner. A że są to urządzenia drogie, to najtaniej byłoby komuś zlecić.

> Wiem, ze do slajdow to najlepszy bylby skaner specjalizowany
> ale dla mnie za drogie rozwiazanie a z drugiej strony material
> wejsciowy tez nie jest super jakosci - slajdy sprzed 30, 20 lat
> robione prostym aparatem na filmach ORWO.

Moim zdaniem nie do pobicia jest Epson 4990, ale nie jest to zabawka tania.