Re: specyfikacja ATX i takie blaszki

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 22 Jun 2007 - 23:50:54 MET DST

Dnia 22.6.2007, Lukasz Sczygiel napisał(a):

> Mam polowe:)
> Brakuje mi info na temat wymiarow wyciec na karty rozszerzen. Ile od panela z
> gniazdami, jakie wysokie, jak wysoko...
>
> Z fig. 3 wynika tylko o ile od tego panelu oddalone sa piny jednej strony zlacza
> AGP i nastepne zlacze PCI...
>
> A mnie potrzeba (idealnie by bylo) obrazka tylu plyty z wymiarami wyciec na
> sloty i ich lokalizacje w stosunku do Tego wyciecia na blaszke.
>
> Problem w tym ze jesli zlapie obudowe to nie mam pewnosci ze trzyma sie ona
> standardu i jesli wg. niej wytne wyciecia to za jakis czas ne okaze sie ze
> [...]

Może zamiast kombinować użyj gotowej tylnej ścianki z jakiejś starej
obudowy? Ma to tę zaletę, że od razu rozwiążesz problem masy na śledziach.
Co do samych wymiarów "wycięć na karty rozszerzeń" to faktycznie ciężko to
znaleźć (mnie się nie udało, ale nie szukałem zbyt długo ;D). Jednak nie
zmieniły się one od początku istnienia wytycznych ATX i nie sądzę by się
miały zmienić, także jak zwymiarujesz jakąś obudowę będziesz miał czego
szukasz - IMO kilka(naście) minut zabawy suwmiarką.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/