Re: specyfikacja ATX i takie blaszki

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Jun 2007 - 14:42:00 MET DST

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> No przecież w podanym przez Ciebie dokumencie masz wszystko czego szukasz
> wraz z rysunkiem.
> 3.3.5 Back Panel I/O
Mam polowe:)
Brakuje mi info na temat wymiarow wyciec na karty rozszerzen. Ile od panela z
gniazdami, jakie wysokie, jak wysoko...

Z fig. 3 wynika tylko o ile od tego panelu oddalone sa piny jednej strony zlacza
AGP i nastepne zlacze PCI...

A mnie potrzeba (idealnie by bylo) obrazka tylu plyty z wymiarami wyciec na
sloty i ich lokalizacje w stosunku do Tego wyciecia na blaszke.

Problem w tym ze jesli zlapie obudowe to nie mam pewnosci ze trzyma sie ona
standardu i jesli wg. niej wytne wyciecia to za jakis czas ne okaze sie ze
jakies karty mi nie beda pasowac bo wyciecie jest przesuniete o 2mm...

--
Lukasz Sczygiel