Re: specyfikacja ATX i takie blaszki

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 23 Jun 2007 - 22:06:12 MET DST

> Dnia 22.6.2007, Lukasz Sczygiel napisał(a):

> Może zamiast kombinować użyj gotowej tylnej ścianki z jakiejś starej
> obudowy?

Coraz bardziej sklaniam sie do tego rozwiazania.

> Ma to tę zaletę, że od razu rozwiążesz problem masy na śledziach.

to akurat nie problem bo wszystkie deski od wewnatrz beda wyklejone folia
aluminiowa. A tam gdzie to moglo by bolec to bedzie zaklejone plastikiem.
Deski skladane beda na kolki i sruby wiec odpowiedni naddatek folii spowoduje ze
klatka bedzie pelna.

> Co do samych wymiarów "wycięć na karty rozszerzeń" to faktycznie ciężko to
> znaleźć (mnie się nie udało, ale nie szukałem zbyt długo ;D).

Szukalem dosyc dlugo i tez nie znalazlem. Zazwyczaj nie zadaje pytan na grupach
bez szukania.

> Jednak nie
> zmieniły się one od początku istnienia wytycznych ATX i nie sądzę by się
> miały zmienić, także jak zwymiarujesz jakąś obudowę będziesz miał czego
> szukasz - IMO kilka(naście) minut zabawy suwmiarką.

Wacham sie jak problem rozwiazac. Z jednaj strony chcialbym calosc miec
drewniana a z drugiej taka wtyczka vga jest dosyc szeroka wiec wyciecie musialo
by byc dosyc szerokie a deska cienka...
Bede kombinowal. Dzieki za pomoc.

--
Lukasz Sczygiel