Re: Jaka nagrywarka z dobrą diagnostyką?

Autor: Slaw <what_at_for.com>
Data: Fri 22 Jun 2007 - 18:34:27 MET DST

SebOLO pisze:
> [...]

Założyciel wontku prosił o informacje o nagrywarkach ze sprawdzaniem
jakiści magrania, a te nie mają

> Ja jestem sprzedawcą ;) Polecam, bo są dość tanie i bardzo mało wraca na
> serwis, czego o LiteOn'ach np. powiedzieć bym nie mógł.

Samsungi są do dupy, a LG to różnie: jak się trafi dobry egzemplarz to
francja elegancja, ale wracając do tematu, nie mają "quality testów"

Hasła dla Ciebie: C1, C2, PI, PIE, PO, POE, Jitter. Wygoogluj sobie.

> Może i faktycznie ja mało wiem... Więc oświeć mnie i pokaż mi taką
> informację np. na stronie producenta LiteOn'ów...

Życzę powodzenia w szukaniu zamiast "wysługiwać" się innymi :)
Hint: nie ma tej informacji, a nagrywarki LiteOn jednak mają tą funkcję.

> Użyłeś słowa chyba... Czyżbyś nie był pewnien? Przecież tak dobrze się na
> tym znasz... ;)

A sprzedałeś kiedyś Plekstora? Nie? To wierz mu na słowo albo poszukaj w
necie opinii użytkowników i testów nagrywarek.
Ci sprzedawcy...

--
Slaw