Re: Jaka nagrywarka z dobrą diagnostyką?

Autor: SebOLO <seb_at_hcwdp.pl>
Data: Fri 22 Jun 2007 - 17:50:25 MET DST

> Niech zgadnę - polecasz, bo sam masz. Sam masz, bo sprzedawca polecił? ;)

Ja jestem sprzedawcą ;) Polecam, bo są dość tanie i bardzo mało wraca na
serwis, czego o LiteOn'ach np. powiedzieć bym nie mógł.

> Czyli mało wiesz na ten temat... :)
> Na diagnostykę w różnym stopniu pozwalają: LiteOny, Pioneery, NECi, BenQ i
> parę innych.

Może i faktycznie ja mało wiem... Więc oświeć mnie i pokaż mi taką
informację np. na stronie producenta LiteOn'ów...

> ... Największe możliwości pod tym względem mają chyba nagrywarki Plextora.

Użyłeś słowa chyba... Czyżbyś nie był pewnien? Przecież tak dobrze się na
tym znasz... ;)

Pozdrawiam

--
Seb