Re: Jak "obchodzić" się z listwš?

Autor: jazz <jazzhany_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Jun 2007 - 18:34:09 MET DST

On Fri, 22 Jun 2007 11:30:12 +0200, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@polsl.pl> wrote:

>Akurat słyszałem o tym, żeby Chiefteców nie włączać i nie
>wyłączać za często, bo są dosyć na to wrażliwe ;)

ja tam wyłaczam zawsze na noc tym bardziej ze mam podłaczone pod
listwe wszystko panel ,głosnik,i drukarke oraz skaner a zasilacz od
głosników lubi sobie buczec . a i mam własnie zasilacz Chifteka ma juz
z 3 lata i dalej chodzi wiec ja wiem ...a w czasie burzy wyłaczam z
gniazdka modem dsl tez, juz nie jednego widziałem spalonego
przez burze..