Re: AMD kontra Intel pozamiatane!!!

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Fri 22 Jun 2007 - 13:22:22 MET DST

Dnia Fri, 22 Jun 2007 09:47:09 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

> "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> Odpowiedz na news:f5bkif$1ef$1@news.wp.pl:

> A czym wg ciebie jest gorszy procesor amd od procesora intela? Porównując w
> tej samej klasie cenowej.
> C2D E6320(590zł) vs X2 4800+(460zł).
> Słucham? Niby intel szybszy, wydajniejszy, ładniejszy, fajniej pachnie,
> mocniej świeci? Nie wiem, cokolwiek, jakiś argument prosze.
> Śmiem twierdzić że procesor AMD tańszy o ponad 100zł będzie we wszystkim
> wydajniejszy od intela. Wiec naczym polega lepszość C2D?
> No bo chyba nie na tym że C2D jest 6320 a X2 to tylko 4800 ?;)))

> [...]

Ostatnio zmieniłem x2 3800+ 939 na c2d 4400 (głównie z powodu cen pamięci).
Wydajność na fabrycznych ustawieniach (identyczny zegar - 2 GHz) zbliżona.
Cena (szczególnie uwzględniając cenę mobo) przemawia za amd. Tylko tego x2
zdołałem podkręcić z 2000 do 2400 a c2d poszedł bezproblemowo na 3330. Tu
już wychodzi różnica wydajności. Przy szybszych modelach gdzie możliwości
oc są mniejsze pewnie lepiej by wypadł x2.