Re: AMD kontra Intel pozamiatane!!!

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 22 Jun 2007 - 11:47:09 MET DST

"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> Odpowiedz na news:f5bkif$1ef$1@news.wp.pl:

> Jak AMD nie zbuduje porównywalnego do C2D, to zbankrutuje (gwoździem do
> trumny było wykupienie ATI).

A czym wg ciebie jest gorszy procesor amd od procesora intela? Porównując w
tej samej klasie cenowej.
C2D E6320(590zł) vs X2 4800+(460zł).
Słucham? Niby intel szybszy, wydajniejszy, ładniejszy, fajniej pachnie,
mocniej świeci? Nie wiem, cokolwiek, jakiś argument prosze.
Śmiem twierdzić że procesor AMD tańszy o ponad 100zł będzie we wszystkim
wydajniejszy od intela. Wiec naczym polega lepszość C2D?
No bo chyba nie na tym że C2D jest 6320 a X2 to tylko 4800 ?;)))

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski