"Zawiechy" i restarty podczas instalacji

Autor: piotr <piotr_pro_at_post.pl>
Data: Fri 22 Jun 2007 - 09:03:24 MET DST

Sprzęt :
Płyta Głowna Gigabyte 965P-S3 rev.3.3
Procesor Core Duo 6600
Pamięci Kingston 2 x 1 GB DDR2-667
Grafika Gigabyte GeForce 8600 GTS
Dysk Seagate ST3250620AS (250 GB, 7200 RPM, SATA-II włożony do kieszeni
Scythe Quiet Drive ( kable połaczone bezpośrednio do dysku bez
przejściówek )
Zasilasz 500 W

Jak już przebrnę przez proces instalacji systemu komputer chodzi łokej,
natomiast sama instalacja to droga przez mękę udaję się raz na ..kilkanaście
razy ( Vista ), system zawiesza się zawsze w tym samym momencie i ..kupa .
Nie byłoby to takie dziwne ale raz na kilka-kilkanaście razy instalacja się
udaje. Jedyną prawidłowość jaką zauważyłem ze dzieje się tak zwykle ( ale
nie zawsze więc może to być jakiś zbieg okoliczności ) gdy system instaluje
na czysty dysk ( bez partycji ).
Wczoraj zmieniłem w komputerze dysk ( akurat miałem na podmianę ) pierwsza
instalacja poszła , chciałem zainstalować po raz drugi ot tak dla pewności
żeby sam siebie przekonać że to wina dysku i oczywiście kibel, wróciłem do
starego dysku uprzednio usuwając wszystkie partycje i instalka poszła,
zrobiłem obraz i póki co jest okej, poza tym męczącym pytaniem co może
powodować restarty i zawieszenia podczas instalacji ??
Podczas instalacji odłaczam wszelkie możliwe peryferia ( pozostawiam monitor
, mysz ,klawiaturę )
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie
Pozdrawiam
Piotrek