Re: "Zawiechy" i restarty podczas instalacji

Autor: Mario <braian2_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Jun 2007 - 14:37:33 MET DST

piotr pisze:
> Sprzęt :
> Płyta Głowna Gigabyte 965P-S3 rev.3.3
> Procesor Core Duo 6600
> Pamięci Kingston 2 x 1 GB DDR2-667
> Grafika Gigabyte GeForce 8600 GTS
> Dysk Seagate ST3250620AS (250 GB, 7200 RPM, SATA-II włożony do
> kieszeni Scythe Quiet Drive ( kable połaczone bezpośrednio do dysku bez
> przejściówek )
> Zasilasz 500 W
>
> Jak już przebrnę przez proces instalacji systemu komputer chodzi łokej,
> natomiast sama instalacja to droga przez mękę udaję się raz na
> [...]

Cześć
Ponad dwa tygodnie temu kupiłem podobny zestaw i miałem identyczne
problemy.
Dodatkowo instalacja wszelkich programów lub pakowanie (ZIP) dużych
plików była zakończona błędami CRC.
U mnie był to walnięty RAM, w tej chwili sprzęt jest w serwisie
Komputronika i od 6 dni jest wymieniany.
Proponuję ściągnij sobie program memtest86+ (jedynie ta wersja z
"plusem" przy teście #7 wykazywała niezliczoną ilość błędów)

Pozdrawiam