Re: AMD kontra Intel pozamiatane!!!

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Fri 22 Jun 2007 - 08:47:48 MET DST

PAndy pisze:
> wiesz akurat HDTV zajmuje sie zawodowo, zaden PC z nawet najbardziej
> wyszukanym CPU nie da ci tego co daje sprzetowy dekoder (nawet bazujacy
> na programowym dekoderze) - probleme jest tu system operacyjny i
> filozofia systemu...
Nie slyszalem aby Linux mial jakies problemy tego typu...

> oczywiscie ze zawsze bedzie za malo mocy ale oprogramowanie ktore jest
> wlascwie powstaje bez optymalziacji, pamietam to co mozna bylo zrobic na
> Z80 taktownym zegarem 3.5MHz i gdyby podobnie pisac oprogramowanie
> dzisija to w wielu sytuacjach az nadto wystarczylaby moc oferowana przez
> sredniej klasy CPU dostepne dzis za 40$
a ja pamietam ile trzeba bylo czekac na otwarcie jpg na super-hiper
zoptymalizowanej Amidze i nieozptymalizowanym pececie
Optymalizacja sie po prostu nie oplaca - duzo taniej wyprodukowac szybki
procesor za 300zl niz optymalizowac setki programow
Zreszta po prawdzie szybkosc procesorow siegnela kresu, w tej chwili
doklada sie tylko rdzenie i tyle.
Marx